2014年11月4日星期二

:+:猴頭菇蟲草花瘦肉湯:+: (附食譜)

倫敦呢幾日落下濕濕... 又天陰陰咁...

凍左好多呀~~~

所以KEEP住努力啲煲湯飲湯~!!!!

之前番香港時睇過中醫佢話涼粉子應該食多啲去濕的東東...

例如薏米呀咁..

所以記得的話煲湯都會落少少落去~!!!



材料及做法: 


瘦肉 - 大約500克
凍水慢火汆水去雜質 (表面有泡泡浮起要即時隔走架~!!!)
之後洗淨隔水~
 蟲草花 - 一大撮 (用清水浸後洗淨隔水)
圓肉 - 半湯匙  (用清水浸後洗淨隔水)
杞子- 1湯匙  (用清水浸後洗淨隔水)
淮山 - 數片 (用清水浸後洗淨隔水)
薏米 - 一湯匙 (用清水浸後洗淨隔水)
 猴頭菇 - 2大個  (用清水浸後洗淨榨乾搣細隔水)


滾水大火加入所有材料. 滾起後轉細火煲一個半小時~~熄火後加鹽調味~



5 則留言:

  1. 我又麻麻地鍾意𤠣頭菇,覺得苦苦地,不過老公又接受到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀.... 如果浸完後揸乾唒水應該係唔會苦架~~~ 你再煲煲試吓丫~~~!!! 猴頭菇湯好好味架~~~~!!! <3

      刪除
  2. 涼粉子:
    ~我依邊都好濕下!! 落足一個月雨啦!!
    ~我諗, 我都要食薏米

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇耐唔時去睇睇中醫?? 我就係睇左佢話我知我體質要食多啲羊... 當歸同埋要食啲去濕食物所以我先咁聽話咋~~~ 你有時間去睇睇中醫.. 食對食物對身體都好啲呀~~~ ^_^

      刪除