2015年10月19日星期一

:+:鱷魚肉龍脷葉止咳潤肺湯:+: (附食譜)

住涼粉家附近嘅朋友仔咳咳咳咳到甩肺咁~~

睇見佢就辛苦~~ 唔知有咩幫到佢就做番啲做到嘅事啦~~

涼粉媽之前買比我地嘅鱷魚肉可以出場喇~!!!




打開香噴噴~~~


材料及做法:

鱷魚肉 - 2塊 (清水浸洗乾淨後瀝乾)
龍皇杏 - 2湯匙 (清水浸洗乾淨後瀝乾)
龍脷葉乾 - 大約1飯碗 (清水浸洗乾淨後瀝乾)
蜜棗 - 3粒 (清水浸洗乾淨後瀝乾)
豬骨 -1條 (凍水汆水洗乾瀝乾)
陳皮 - 1/3塊
麥冬 - 半湯匙

凍水加入材料大火滾起後轉細火煲一個半小時後熄火調味~~~



2 則留言:

  1. 我咳都有用鱷魚肉,但加川貝,海底椰等,我下次跟你加海底椰先😉

    回覆刪除
  2. 我咳都有用鱷魚肉,但加川貝,海底椰等,我下次跟你加海底椰先😉

    回覆刪除